28 Şubat 2014 Cuma


Nurgül Yeşilçay, InStyle dergisinin mart sayısında derginin ‘Beauty’ ekine kapak oldu. Serkan Şedele’ye poz veren oyuncu, Buket Baydar’ın sorularını yanıtladı.

Yeşilçay’ın kişisel gündeminin ilk sırasında kendisi ve oğlu var. Söyleşide anne olmaya dair hislerini şu sözlerle anlatıyor: “ Çocuk sahibi olmayı bütün duyguların 100’le çarpımı diye tanımlıyorum.

Çünkü özlemse çok büyük bir özlem, kayıpsa çok büyük bir kayıp, sevgiyse çok büyük bir sevgi. Dolayısıyla ne sevgilinde, ne kocanda bulamadığın bir şey oluyor çocukla ilgili.

Bir de tabii çok savunmasız, dolayısıyla onun varlığı senin daha çok kendinle ilgilenmeni sağlıyor. "Erkek çocuğu daha yukarıda tutuluyor" Yeşilçay sözlerine şöyle devam ediyor: Düşünsenize, neredeyse depresyona dahi giremiyorsunuz.

Bence Türkiye ’de erkek çocuğu annesi olmak çok abartılan bir şey, bunu bakıcılarda bile hissediyorsunuz.

Erkek çocuğunu daha yukarıda tutuyorlar. Devamlı bir erkeklik-kadınlık durumu var, bu tamamen yanlış yetişmeden kaynaklanıyor.

Ben ülkedeki en büyük problemin bu olduğunu düşünüyorum. Mesela bir ilişki yaşıyorsun, karşındaki o kadar kötü yetişmiş ki inanamıyorsun.

Kendi adıma Nejat’ı mümkün olduğu kadar bu şekilde yetiştirmemeye çalışıyorum; ona sadakati, erkekliğin sadece cinsel organından ibaret olmadığını öğretiyorum.”

0 yorum:

Yorum Gönder