7 Mayıs 2014 Çarşamba


Ünlü manken Özge Ulusoy Survivor yarışmasında yaşadıklarını hala üzerinden atamadığını söyledi. Ulusoy, “Hindistan cevizi görmeye tahammül edemiyorum” dedi.

Podyumların aranılan mankenlerinden Özge Ulusoy, geçtiğimiz yıl katıldığı Survivor yarışmasında yaşadığı 70 günlük ada hayatının izlerini hâlâ atamadığını dile getirdi...

Açlık sebebiyle adada bolca bulunan Hindistan cevizi ve muz yemekten dengesinin bozulduğunu belirten Ulusoy... “Normal hayatta Hindistan cevizi ve muz yiyen biri değilim.

Bir ay boyunca açlıktan her gün yemek zorunda kaldım...

Bir süre sonra midemi bulandırdı. Metabolizmam değişti şimdi cilt bakımım için kullandığım Hindistan cevizi kremini bile süremiyorum” dedi...

Ada hayatında en büyük sorunun tatlı suyla yıkanamamak olduğunu dile getiren Özge Ulusoy... “ 70 günde 3 kez tatlı suyla yıkandım.

Deniz suyuyla elimizden geldiğince temizlenmeye çalışıyorduk ama etkili olmuyordu... Saçlarım kokuyordu. Pislikten çok yorulmuştum” diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder